Anyzratak (Jake)
::Mistrz Gry::Admin::

Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 4899
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła rodem Płeć: Dama
|
Wysłany: Sob 17:37, 11 Wrz 2010 Temat postu: Rasy grywalne |
|
|
Ludzie
Ludzie są rasą najpowszechniejszą, lecz nie najstarszą. Sami nie wiedzą, skąd pochodzą. Nie mają magii we krwi, jak elfy, i nie są w niej tak biegli, aczkolwiek ciężką pracą mogą osiągnąć w niej równie dobre wyniki.
Wierzą raczej w brutalną siłę i przewagę liczebną, choć oczywiście są ludzie preferujący inteligencję, wiedzę.
Dożywają maksymalnie 100-kilku lat.
Mają średnio do 2 metrów wzrostu, dwie ręce i dwie nogi. Każda z tych kończyn ma przeważnie po 5 palców. Kolor skóry sięga od bladego jak śnieg (albinosi), poprzez żółty, beżowy, czerwony i brązowy do wręcz czarnego.
Naturalna barwa oczu może być niebieska, zielona, brązowa bądź być mieszanką tych kolorów.
Niefarbowane włosy mogą mieć różne odcienie czerni, brązu; także blond, rudy, biały w przypadku albinosów.
Samice - kobiety - są bardziej kruche niż samce - mężczyźni. Kobiety mają węższe ramiona i szersze biodra, mężczyźni na odwrót. Kobiety rzadziej zajmują się walką, trudnią się raczej magią bądź rzeczami kobiecymi.
Ludzie żyją głównie na lądzie. Mogą podróżować po wodzie (łodzie etc), dosiadać wierzchowców. Zajmują się handlem, rolnictwem, rzemieślnictwem, również górnictwem, ale w żadnej z tych rzeczy nie przewyższają innych ras.
Wierzą w jednego boga, w kilku bogów, nie wierzą w nic albo przejmują religie innych.
Ludzie są neutralni. Zależy od jednostki, czy służy dobru czy złu.
Elfy
Elfy to najstarsza na równi z krasnoludami rasa Warlandu. W ich żyłach płynie magia - są z nią nieodłącznie związani. Bardziej niż walkę bezpośrednią wolą walkę na odległość, ale i w starciu bliskim są niebezpieczni. Preferują magię - i łuki, które robią lepiej niż inne rasy. Ich zręczność bywa bardzo niebezpieczna dla wroga.
Zamieszkują głównie tereny zalesione. Są braćmi i siostrami roślin, natury. Dobrze rozumieją się ze zwierzętami, chociaż nie zawsze te są ich przyjaciółmi.
Służą dobru.
Żyją znacznie dłużej niż ludzie - nawet kilka tysięcy lat.
Mogą mieć do 2-3 metrów wzrostu.
Ich włosy mogą mieć dowolny występujący w przyrodzie kolor. Skóra jest zielonkawa. Oczy lekko skośne, podobnie jak małżowina uszna.
Są lekkie i zwinne. Kobiety walczą równie dobrze jak mężczyźni, ale cały lud elfów nie jest wojowniczy - idzie w bój dopiero, gdy zawiodą wszelkie inne metody.
Nie jadają mięsa. Znacznie rozwinęli rolnictwo.
Wierzą w siłę natury, w jej bogów.
Nienawidzą Mrocznych Elfów, demonów, ogólnie istot zła. Krasnoludy tolerują.
Mroczne Elfy
Elfy, które zdradziły. Służą złu. Kochają zabijać, nie tylko zwierzęta.
Od Elfów zwykłych różnią się tym, że ich skóra ma znacznie ciemniejszy odcień, często prawie fioletowy. Oczy mają zazwyczaj czerwone bądź białe, wyraźnie kontrastujące z resztą.
Również preferują magię od walki, ale tylko dlatego, że używają jej w celach morderczych albo wzbogacenia się, a jest to łatwiejsze niż dochodzenie do tego siłą oręża.
Wyznają kult krwawych bogów, którym składają ofiary. Często sprzymierzają się z demonami.
Krasnoludy
Niski wzrost i długa broda - pierwsze skojarzenia są bardzo trafne. Krasnoludy mają do około 1,20 m wzrostu i szczycą się tym, że zapuszczają długie brody i włosy, często sięgające za kolana. Zależnie od pochodzenia ich skóra ma odcień od bladego do ciemnego beżu. Owłosienie może mieć takie same barwy, jak w przypadku ludzi. Krasnoludy mają jednak więcej palców u stóp niż ludzie, a także zazwyczaj niższy głos.
Lubują się w walce na bronie ciężkie, takie jak młoty czy topory, nie gardzą jednak mieczem czy łukiem. Tym ostatnim posługują się nieco gorzej niż ludzie, ponieważ mają gorszy wzrok.
To z kolei wiąże się z trybem ich życia. Dużo czasu spędzają pod ziemią, wśród ukochanych skał. Są mistrzami w kowalstwie i rzeźbiarstwie. Ich młoty nie mają w sobie równych.
Nie przepadają za jazdą konną czy lataniem.
Wampiry
Pierwszy wampir powstał, gdy potężny demon chodzący pośród istot śmiertelnych dał się napić swojej krwi jednej ze swoich ofiar. Ta przejęła cześć jego duszy i zło, jakie się w niej kryło. Odtąd zyskała nieśmiertelność, ale musiała żywić się krwią innych istot, by żyć.
Wampiry cechuje pewna bladość podczas okresu głodu oraz ostre kły, które uwydatniają się podczas polowania. Są bardzo silne, ciche i zwinne. Często bardzo urodziwe, posiadają również dar perswazji.
Wampiry dobrze porozumiewają się z demonami i zwierzętami; są przecież podobnej natury. Zamiana w nietoperza, wbrew wierzeniom, nie jest ich umiejętnością.
Wampirem może zostać zarówno człowiek, jak i elf czy krasnolud. Baci i golemy są odporni ze względu na inną wewnętrzną budowę ciała i inne właściwości krwi/jej brak. Z tego powodu również nie padają ofiarą wampirów.
Wilkołaki zaś są ich odwiecznymi wrogami.
Wilkołaki
Według starożytnych legend wilkołakiem stał się ten, który obraził boga stąpającego po ziemi. Potężna istota przeklęła wtedy swą ofiarę - nie wiadomo, kim on lub ona była - i skazał na wieczną samotność, ból i żądzę krwi. Nikt nie chciał przestawać z bestią.
Oczywiście teraz przedstawiciele tej rasy potrafią się maskować. Więc uważaj, bo nigdy nie wiesz, z kim masz do czynienia...
Ni golem, ni bat stać się wilkołakiem nie może. Przemiana następuje podczas pełni księżyca i może być uwarunkowana genetycznie. Powodem bycia wilkołakiem może być również klątwa, bądź ugryzienie przez innego wilkołaka. Zwykłe wilki nie czynią takich szkód.
Wilkołaki podczas zmiany cechuje wzrost zwinności oraz siły.
Za dnia wilkołak wygląda jak normalny elf/krasnolud/człowiek...
Baci
Nie do końca wiadomo, jak ta rasa powstała. Wiadomo jednak, że jest powiązana z magią - praktykują ją, choć nie w takim stopniu jak elfy.
Baci to lud pozornie podobny do ludzi, a jednak tak bardzo odmienny. I nie chodzi tu nawet o różnice fizyczne - nietoperze skrzydła; czarne, niewidzące oczy; wysokie, czułe uszy; zazwyczaj muskularne, żylaste ciało - a o samo istnienie i charakter. Baci są samotnikami, jeśli chodzi o inne rasy (nie lubią innych od siebie). Potrafią być dzicy i nieokiełznani, ale też spokojni, chłodni i trzeźwo myślący.
Cechuje ich wielka zwinność i duża siła.
Nie widzą, ale mają wyostrzone inne zmysły.
Z powodu braku wzroku nie ma też dla nich różnicy czy jest ciemno, czy jasno.
Golemy
Ożywione magią stwory ze skał, powstałe dla zaspokojenia żądzy rozrywki starożytnych magów (bogów, według niektórych wersji legend). Zbuntowały się i wyrwały spod kontroli stwórców, tworząc własną rasę, zdolną by się rozmnażać (jak, tylko one wiedzą).
Cechuje je olbrzymia siła i wytrzymałość, a także pewien wrodzony brak delikatności - nie ze względu na charakter, ale na niezgrabną budowę ciała.
Wbrew pozorom mogą być bardzo inteligentne.
Nie w pełni, ale dosyć dobrze uodporniły się na magię.
Nie lubią broni mniejszej, niż spory młot/maczuga. Z jakiegoś powodu preferują miażdżyć, niż ciąć, ale i tym sposobem walki nie pogardzą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anyzratak (Jake) dnia Wto 19:28, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|